Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri cu exceptia celor de expediere. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile din ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a bunului, conform receptie awb curier. Totusi, produsele de igiena precum saltele, toppe, pilote, perne sau protectii saltea  sunt exceptate de la obligatiile OUG nr 34/2014.

Cu toatea acestea, Dolcedormire, a decis sa acorde drept de retur de 30 zile chiar daca sunt produse de igiena. Desigur, cu respectarea unor conditii minimale.


Saltelele pot fi returnate in termen de 30 zile lucratoare de la data achizitiei daca:

  • Nu a fost dezambalata din husa de plastic ce o acopera. Produsele pot fi incercate, probate fara a fi dezambalata.
  • Nu prezinta deteriorari produse de manipularea incorecta.
  • Sunt insotite de toate actele primite (factura, chitanta, certificat de garantie, etc).
  • In cazul in care produsele au fost dezambalate si utilizate, pentru a putea fi returnate se achita o taxa suplimentara (85-650 Lei in functie de tipul si dimenisunea produselor), deoarece necesita retrimiterea in fabrica pentru schimbarea fetei de acoperire si reambalare.
  • Saltele pe dimensiuni atipice sau cele produse dupa specificatiile clientului, ce fac obiectul unei comenzi speciale nu pot fi returnate.
  • Clientul solicita o firma de curierat si costul de transport va fi suportat de catre client.  Responsabilitatea integritatii coletului pe toata durata transportului revine exclusiv in seama clientului expeditor fiindca coletul trebuie ambalat temeinic, exact asa cum la livrare, responsabilitatea integritatii coletului revine expeditorului
  • Banii vor fi returnati in maxim 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia de retragere. Ne veti furniza un cont bancar pentru a efectua rambursarea sau putem agrea, de comun acord, inlocuirea sau schimbul produselor.


IMPORTANT

  • Pe parcursul primelor saptamani intoarceti si bateti usor salteaua pentru a favoriza asezarea uniforma a umpluturii. O lasare usoara a saltelei, nu mai mult de 2 cm, este normala si se datoreaza asezarii umpluturii;
  • Aerisiti frecvent salteaua: este recomandabil sa se efectueze operatiunea in zilele uscate si insorite. Pentru o buna aerisire este recomandabil ca dimineata sa se scoata lenjeria si eventual husa de protectie pentru ca salteaua sa ramana libera;
  • In momentul  deschiderii   saltelei   si   in  urmatoarele   zile,   produsul  poate  degaja in  ambient  mirosuri specifice procesului de productie, acestea nefiind toxice si dispar treptat in prima perioada a utilizarii saltelei;
  • Daca mediul este umed, intoarceti salteaua de doua ori pe luna si aerisiti repetat salteaua fara a o expune la soare. Salteaua cu memoria formei, se foloseste pe o singura parte, cu stratul de spuma viscoelastica in sus pentru a beneficia la maxim de calitatile acesteia.
  • Recomandam ca aceasta sa fie rotita 360 grade (picioare-cap si fata-verso) daca este fara memorie si 180 grade cele cu memorie,  la fiecare 3-6 luni.
  • Husele detasabile ale saltelelor pot fi curatate prin spalare uscata, chimica sau lavabile la 30 de grade. Este interzisa clorurarea, atarea cu aburi si calcarea. A nu se spala la masina – se spala strict manual.
  • Pentru revenirea totala a saltelei, dupa devidare, trebuie sa treaca 24 de ore, pana la 36 ore uneori.
  • Tolerantele cu privire la dimensiuni sunt urmatoarele: inaltime +/- 6%, latime +/- 3%, lungime +/- 1,5%.
  • Culoarea spumei poliuretanice nu impacteaza caracteristicile tehnice ale produsului si nu constitue obligatie de vanzare.



GARANTIA NU ESTE VALIDA IN URMATOARELE SITUATII

  • Mucegaiul si Petele – scot automat produsul din garantie
  • Defectele accidentale, eventuale descoaseri, rupturi, zgarieturi, sfasierea tesaturii sau a manerelor sau orice alta deteriorare datorata unor factori externi, mecanici sau chimici.
  • Daca s-a depasit greutatea maxim admisa pentru o persoana sau cumulat pentru mai multe.
  • Pentru motive ce tin de schimbarea de fermitate; daca fermitatea saltelei este perceputa diferit fata de momentul achizitiei. Gradul de fermitate este subiectiv si este perceput diferit in functie de o serie de factori.
  • Salteaua este depozitata sau asamblata incorect, folosita inadecvat sau in alte scopuri , curatata prin metode improprii sau cu substante neadecvate;
  • Daca produsul a intrat in contact cu lichide, odata absorbite de material se evapora foarte greu, fapt care duce la producerea de mirosuri neplacute sau mucegai;
  • Daca nu a fost folosit un suport tip somiera, cu lamele elastice si distantate.
  • Daca produsul a fost pliat sau supus presarii; acest tratament duce la distrugerea materialului;
  • Daca produsul este foarte murdar si neingrijit: spuma sau husa rupte, murdare ori patate sau mirosuri de orice fel.
  • Daca produsul a fost supus unor modificari sau reparatii fara autorizare, precum si in cazul in care nu s-au respectat normele de utilizare si intretinere a produsului, salteaua fiind folosita ca si canapea sau ca si orice obiect de sezut. Salteaua se foloseste exclusiv pentru dormit!
  • Daca produsul prezinta deteriorari cauzate de o intretinere neadecvata, neglijenta sau alti factori;
  • Pierderea certificatului duce la anularea garantiei produsului.


Lenjerii, pilote, cuverturi, perne – pot fi returnate in termen de 30 zile lucratoare de la data achizitiei daca:


  • Lenjeriile de pat nu pot fi schimbate sau returnate daca au fost utilizate, aceste produse fiind considerate „produse de igiena personala”.
  • In cazul in care transportul a fost gratuit,la returul banilor se vor scadea 25 lei din banii returnati.
  • Clientul solicita o firma de curierat si costul de transport va fi suportat de catre client.  Responsabilitatea integritatii coletului pe toata durata transportului revine exclusiv in seama clientului expeditor fiindca coletul trebuie ambalat temeinic, exact asa cum la livrare, responsabilitatea integritatii coletului revine expeditorului
  • Banii vor fi returnati in maxim 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia de retragere. Ne veti furniza un cont bancar pentru a efectua rambursarea sau putem agrea, de comun acord, inlocuirea sau schimbul produselor. In cazul in care o comanda a fost achitata online, restituirea banilor se va face in contul din care a fost efectuata plata.


Paturi


Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente,documentele originale, in ambalajul lor original, daca este posibil

Clientul solicita o firma de curierat si costul de transport va fi suportat de catre client.  Responsabilitatea integritatii coletului pe toata durata transportului revine exclusiv in seama clientului expeditor fiindca coletul trebuie ambalat temeinic, exact asa cum la livrare, responsabilitatea integritatii coletului revine expeditorului

  • daca produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de montaj, uzura sau folosire zgarieturi, este murdar sau are feronerie lipsa si nu poate fi revandut ca si produs nou, se va percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat.
  • banii vor fi returnati in maxim 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia de retragere. Ne veti furniza un cont bancar pentru a efectua rambursarea sau putem agrea, de comun acord, inlocuirea sau schimbul produselor. In cazul in care o comanda a fost achitata online, restituirea banilor se va face in contul din care a fost efectuata plata.